maandag 16 mei 2011

Maandag Tijdschriften dag!

Het weekend is voorbij, mijn vriezer voorraad raakt op (lees vleesvoorraad). Dus op maandag haal ik een nieuwe lading voor in mijn vriezer en het eten voor die dag.
Ook doe ik op elke maandag mijn tijdschrijften ronde, Ik ga dan naar de primera toe om alle mode bladen door te lezen, en uit een selectie koop ik dan een aantal tijdschrijften. Hier ben ik ongeschaamd altijd een half uur tot uur mee bezig.
Vorige week was ik heel de week ziek dus heb ik nu pas de glamour + zonnebril gekocht.


Ook heb ik de Elle gekocht die ik vorige keer ook al wilde kopen maar toen al een andere selectie had gekocht. In de Elle staat een artikel over bloggers en hun vriendjes wat ik wel intressant vond. Waar vriendjes allemaal al goed voor kunnen zijn.
Helaas zijn voor mij dat er dat op het moment te weinig om een relatie aan te willen gaan.

Wat ook wel leuk is, Ik heb ontdekt dat er in dit kleine dorpje een winkel zit die Supertrash en Josh V verkoopt. Dit kleine dorpje begint stijl te krijgen:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten